Artiklid ja lood

John Deere Forestry
Aki Pyykkö

Uue metsamasina loomiseks on vaja kirge ja püsivust

Uue metsamasinate sarja tootmine on mitmeetapiline protsess, mille peale kulub vähemalt mitu aastat.

IHC

IHC hõlbustab lõikamist ja parandab laasimiskvaliteeti

Uus harvesteri lõikepea nutikas juhtimine (IHC) hõlbustab lõikamist ja parandab laasimiskvaliteeti. Laasimisterade jõu juhtimine säilitab optimaalse surve ja suurepäras mõõtmistäpsuse kõikides tingimustes.

Seemikute külvamine parema tuleviku heaks

Seemikute külvamine parema tuleviku heaks

Mehhaniseeritud seemikute külvik on loodud kohanduma erinevate liikidega ja see on mõeldud kasutamiseks erinevatel metsaturgudel üle maailma. Istutusmasin on ehitatud Soomes Joensuu tehases seeriatootmises olevale metsaveotraktorile 1510G.

H425

Meelerahu tagamiseks ULATUSLIKUD GARANTIID teie metsamasinale

John Deere Forestry pakub turu kõige mitmekülgsemaid garantiivõimalusi: standard- ja pikendatud garantiid.

Jori Uusitalo

Täppisraie on metsaraie tulevik.

Jori Uusitalo, metsamajandustööde ja logistika professor Helsingi ülikoolis, on koostöös oma uurimismeeskonnaga loonud uue mitme-eesmärgilise metsaraie mudeli. Ta nimetab seda täppisraieks.

Big numbers over some tree branches

60 000 tonni väiksem süsihappegaasi heitkogus

G-seeria ratastega harvesterid tootmise kuupmeetri kohta keskmiselt 16% vähem kütust kui E-seeria masinad. See tähendab, et ainuüksi 2021. aastal oli süsihappegaasi heitkogus 60 000 tonni väiksem. Selle mõju on võrreldav enam kui 35 000 sisepõlemismootoriga auto asendamisega elektriautodega.

John Deere'i 1910G kaevanduses, varustatud kaevandusseadmetega

Kullakaevamine

John Deere’i 1910G forvarder on tõeliselt võimas metsas, ent kuidas tuleb 1910G toime kullakaevanduses? Selgub, et 1910G on tõeliselt võimas ka kaevandustunnelis – nagu näitavad Lapimaa kogemused Soomes.

John Deere 1510G ja pikk töökohakraana

Sirutudes taevasse

Island on suur mägise maastikuga saar, mida on ajaloo jooksul kujundanud vulkaanipursked. Landsneti hooldusmeeskond istub suurde nelikveolisesse sõidukisse ja suundub kõrgepingiliini juurde mägedes, Reykjavikist ida pool.