John Deere'i metsaveotraktor ja puit

Süsteemi saab sisse ja välja lülitada vaid nupuvajutusega.

Süsteem kontrollib silindri otsaliigutusi pehmelt ja peatab tugevad löögile sarnased koormad lõppasendites, mis muudab sõidu sujuvamaks ja parandab ka noole vastupidavust.

John Deere 910G ja puit

Täpne teave

Masinate vahel toimub andmete värskendamine pilveteenuse kaudu ja kõik samas töötavad operaatorid näevad langetatud sortimenti iga noti täpse asukohaga reaalajas.

John Deere 910G metsas

Ergonoomiline töökoht

Pöörlev ja nivelleeriv kabiin aitab juhil säilitada õiget tööasendit, et vähendada selja-, kaela- ja õlapiirkonnale avalduvat pinget. Juht saab istuda sirgelt isegi ebatasasel maastikul ja kabiini saab pöörata igas suunas, et vaade oleks pidevalt tööala suunas. Kabiinis on ees rohkem jalaruumi ja istmel on kaks erinevat kõrguse valikut. Tõestatud ja tõhus vibratsiooni summutus parandab töötingimusi veelgi. Kabiinides on miniahi ja külmik ning salongimaterjalid on valitud, pidades silmas hõlpsat puhastamist. Pimedal ajal on vaja palju valgust, seega tulede paigutust on pidevalt täiustatud, et parandada nähtavust sügisel ja talvel.

Vaade metsa John Deere'i metsamasinast

Selge vaade

Polükarbonaat RENCRAFT® on kvaliteetne materjal, millel on tootmisprotsessi tõttu suurepärane optiline kvaliteet. Vaade ei ole takistatud isegi külgsuunas vaadates. Tänu ülitugevale kattele on polükarbonaat peaaegu sama kulumiskindel kui klaas. Klaasipuhastid ei kriibi seda kergelt ja see talub hästi puhastusaineid. Uued aknad on ka eelmistest paksemad, seega on helikindlus samuti paranenud. Uus klaas vastab standardile ISO 21876, mis jõustus 2020. aastal, ja ECE R43 klassi L standardile.

John Deere 910G ja puiduvirnad

Süsteem kohandub mootori pööretearvuga

Kohanduv jõuülekande juhtimine on ainulaadne G-seeria metsamasinate standardfunktsioon. Operaator valib kasutustingimuste jaoks soovitud sõidurežiimi (Eco, tavaline, Power) ja süsteem reguleerib automaatselt mootori pöörlemissagedust vastavalt mootori koormusele. Sõidukiirus hoitakse ühtlasena ka suurte koormuste ajal. Mootori kõrgeid pöörded kasutatakse ainult siis, kui see on vajalik, vähendades mürataset ja kütusekulu. Jõuülekande juhtimine tagab, et diiselmootor töötaks sujuvalt ja kasutaks saadaolevat maksimaalset veojõudu suure koormusega olukordades tõhusalt. Lisaks on nutika elektroonilise filtreerimisega parandatud sõidupedaali ja raami juhtimise reageerimist.