Job ManagementPõllumajanduslikud halduslahendused (AMS)

  • Planeerige aja säästmiseks ja kulude vähendamiseks oma tööd tõhusalt
  • Vähendage vääritimõistmist ja tagage tööde nõuetekohane täitmine
  • Vähendage usaldusväärse teabevahetuse kaudu stressi
Prindi
PLACEHOLDER ALT TEXT

Olge teistega ühenduses

MyJobConnectiga saate paremini koordineerida alluvate tööd ja suurendada ettevõtte tootlikkust, vähendades samas vigade tekkimise põhjuseid. MyJobConnect sisaldab teie nutiseadme jaoks kahte rakendust: MyJobsManager ja MyJobs. Teie toimingukeskuse konto andmete eeltäitmise ja sünkroonimisega võtab uue töö kavandamine vaid mõne kliki ja tagab andmete järjepidevuse ja ajakohastamise. 

Võrguühendusega talupidamise haldus

MyJobsManageriga saate planeerida oma töökohti digitaalselt, kasutades intuitiivset kalendrivaadet. Kui ajakava muutub, saate lihtsalt kõik andmed uuele kuupäevale lohistada. Juhtpaneeli vaade annab teile igapäevaste toimingute täitmise kokkuvõtte, nii et saate hõlpsalt jälgida tööalast edenemist ja kiiresti tuvastada valdkondi, mis vajavad erilist tähelepanu.

Rakendus MyJobs pakub juhile ülevaate töödest, mida nad peavad õiges järjekorras tegema. Kõik nõutavad andmed on alati käepärast ilma igasuguste paberiteta. See aitab vähendada vääritimõistmisest tekkinud vigu ja järelkõnede vajadust. Kui töö on lõpetatud, tuleb aruande tegemine vaid mõne klikiga. Kuna kõik andmed salvestatakse toimingukeskusesse reaalajas, saate luua tööde kokkuvõtte aruande ja töödelda tulevaste arvelduste kuupäeva.