Iseliikuva kombaini väljatöötamine muutis maailma toitmise viisi. Tänapäeval koristavad John Deere'i kombainid enam kui poole maailma viljasaagist. Nende edulugu, alates mudelist 55 kuni X-seeriani, on ühelt poolt tehniline innovatsioon ning teisalt kvaliteetne klienditugi professionaalsete edasimüüjate võrgustiku kaudu.
Isetasanduv 55H toetub John Deere'i oskusteabele nõlvakombainide vallas, mis sai alguse hobuse-veetavate mudelist 36B aastal 1936. Reklaamiklipid esitlesid mitmeid funktsioone, mida hindaksid ka tänapäeva juhid: ‘ühe sõrme’ roolivõimendi, võimsad ketaspidurid ja varieeruva kiirusega astmevaba ülekanne.
Esimesed roomikud võeti üle ehitusmasinatelt. Terasplaadid nõudsid regulaarset määrimist ja sõidukiirus oli väike. Siin kasutatakse neid riisi koristamiseks Itaalias. Neil olid juba tänapäeva roomikutelgi kasutatavad kolmnurksed profiilid, kuid võttis veel üle 40 aasta, enne kui võeti kasutusele töökindlad kummiroomikud.
CTS-il (silindrilise piiseparaatoriga) kombainil oli suur silinder ja kumerus esiosas koos kahe rootoriga, sekundaarse rehepeksu jaoks. See jäi maailma ainsaks hübriidkombainiks kuni 1996. aastani, mil John Deere'i patent aegus. Kompaktne, kitsas kere pakkus suurepärast läbilaskevõimet ja seda müüakse endiselt Aasias riisi koristamiseks.
Paralleelne järgimine nõudis juhilt tugevat keskendumist kombaini hoidmisele keskjoonel. See muutus alles 2002. a, mil saabus tõeline käed-vabad roolimisabi AutoTrac. Ekraanil oli ka Harvest Monitor ja Yield Mapping tarkvara ning paljusid kasutatakse veel tänapäevalgi.
Esimestel kombainidel kasutati lippusid, et anda märku, millised kombainid vajavad tühjendamist. Seejärel tulid lühilaineraadiod ja mobiiltelefonid. MTG on viimase 20 aasta suurim saagikoristuse innovatsioon, mis edastab reaalajas andmeid masina jõudluse ja asukoha kohta kaugjälgimiseks. See muudab täielikult töö planeerimist, saagikoristuse logistikat ja paljut muud.
Greg Briggs Ciscost, Illinoisis võttis 20. mail 2010. a vastu 500 000. John Deere'i kombaini, 9870 STS. Üksikute piide separataatori süsteem on suur edasiminek traditsioonilisest põhupurustist ja see on sedavõrd edukas, et on tänini kasutusel S-seeria kombainidel – maailma kõige populaarsematel kombainidel.
Uurige välja, milliseid uuendusi pakuvad teile meie uusimad kombainid.