Teate, et raske töö tegemisel võib ootamatusi ette tulla. Ja sellisel juhul vajate kiireid lahendusi.
John Deere Connected Support™ on teie abistamiseks valmis ja teie edasimüüja jälgib masina seisukorda ja lahendab probleemid jooksvalt, et teie saaksite töötada.
See kõik on igal JDLink™-i võimalusega masinal osa teenuse FarmSight Services paketist In Base.
Rakendage oma tööaja maksimeerimiseks nutitehnoloogia täielik võimsus. Expert Alertsidega saab teie John Deere’i edasimüüja tuvastada võimalikud masina vead ja parandada need enne probleemiks muutumist. Tere tulemast teenusesse John Deere Connected Support™.
John Deere Connected Support™ kombineerib masina ühenduse, uuenduslikud tööriistad ja ennetava edasimüüjatoe, et tagada masinate tipptasemel jõudlus kogu hooaja vältel.
Kui olete meie moodi, siis teile ei meeldi ootamatused. Eriti kui jutt käib teie masinate seisukorrast. Sest see võib tähendada kulusid, kaotatud tootlikkust ja vähem kasumlikkust. Seega, jätame ootamatused vahele. Põhinedes teie masina tööeale ja kasutamisele, sisaldavad teenuse FarmSight Services paketid* masina kaugjälgimist** ja edasimüüjate ekspertide diagnostikat, mis aitavad teil hoida oma masinat soovitud viisil: usaldusväärselt ja tõhusaimalt töötades.
Suurendage masina kasulikku tööaega ja jõudlust täiendava teenuse FarmSight Services abil. Valige koolitusteenused, kasuliku tööaja teenused ja jõudlusteenused ning ühendage need teie vajadustele vastavas teenuse FarmSight Services paketis.
Teenust FarmSight Services saab kombineerida erineva tasemega teenusepakettideks, et saavutada teie ettevõtte maksimaalne kasu. Personaalse pakkumise saamiseks külastage meie John Deere’i edasimüüjat.
* Saadaval ainult osalevates müügiesindustes. Teenuste täpsem maht oleneb konkreetsete edasimüüjate pakkumisest.
Kõik kaugteenused vajavad JDLinki telemaatikamoodulit, aktiivset tellimust ja teie nõusolekut.