
Uue metsamasina raielangile saabumine on alati oluline sündmus.
Uue metsamasinate sarja tootmine on mitmeetapiline protsess, mille peale kulub vähemalt mitu aastat.
Uus harvesteri lõikepea nutikas juhtimine (IHC) hõlbustab lõikamist ja parandab laasimiskvaliteeti. Laasimisterade jõu juhtimine säilitab optimaalse surve ja suurepäras mõõtmistäpsuse kõikides tingimustes.
Mehhaniseeritud seemikute külvik on loodud kohanduma erinevate liikidega ja see on mõeldud kasutamiseks erinevatel metsaturgudel üle maailma. Istutusmasin on ehitatud Soomes Joensuu tehases seeriatootmises olevale metsaveotraktorile 1510G.
John Deere Forestry pakub turu kõige mitmekülgsemaid garantiivõimalusi: standard- ja pikendatud garantiid.
Jori Uusitalo, metsamajandustööde ja logistika professor Helsingi ülikoolis, on koostöös oma uurimismeeskonnaga loonud uue mitme-eesmärgilise metsaraie mudeli. Ta nimetab seda täppisraieks.
G-seeria ratastega harvesterid tootmise kuupmeetri kohta keskmiselt 16% vähem kütust kui E-seeria masinad. See tähendab, et ainuüksi 2021. aastal oli süsihappegaasi heitkogus 60 000 tonni väiksem. Selle mõju on võrreldav enam kui 35 000 sisepõlemismootoriga auto asendamisega elektriautodega.
Esimesed määrused uutele maatnevälistele diiselmootoritele võimsusega üle 37 kW (50 hj) kehtestati aastal 1996, mil John Deere võttis kasutusele PowerTech™-i – uut tüüpi mootorid, mis vastavad Tier 1/etapp I heitkoguste normidele. Sellest alates on välja töötatud mitmeid tier-norme ja etappe, mille nõudmised olid veelgi rangemad.
John Deere’i 1910G forvarder on tõeliselt võimas metsas, ent kuidas tuleb 1910G toime kullakaevanduses? Selgub, et 1910G on tõeliselt võimas ka kaevandustunnelis – nagu näitavad Lapimaa kogemused Soomes.
Island on suur mägise maastikuga saar, mida on ajaloo jooksul kujundanud vulkaanipursked. Landsneti hooldusmeeskond istub suurde nelikveolisesse sõidukisse ja suundub kõrgepingiliini juurde mägedes, Reykjavikist ida pool.